BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday, 6 January 2013

Happy New Year!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua, zeaq harap semua sihat2 je selalu. Minta maaf larh lambat wish sahabat semua selamat tahun baru. Harap- harap azam tahun lepas menjadi dan meneruskan azam baru. Zeaq sebenarnya rasa sedih gak larh, makin lama makin tua ( baru nak menjejak 20-an). Dah menjejak tahun baru ni, azam pun kena lah 'grand' sikit. Nak buat perubahan terhadap diri bukan senang dan juga bukan susah asalkankita usaha yang terbaik. Macam ni larh, rasa masa memang cepat berlalu. Dulu sekolah rendah,pastu masuk sekolah menengah dan seterusnya msuk ke alam universiti dan seterusnya bekerja. Lagi satu, apabila dah masuk tahun baru ni, pengalaman yang lepas jadikan iktibar. Okay, sampai sini sahaja coretan kali ini. dah tak tau nak tulis ape sebenarnya. Selamat tinggal

0 comments: